boring = bloglist.

Har du pojkvän/flickvän? – no i don’t
Har du haft pojkvän/flickvän 2014? – pojkvän & pojkvän, jag dejtade men det räknas väl för något ?
Har du kramat någon 2014? – amen gud ja, är inte helt omänsklig haha.
Har du hatat någon 2014? – no i don’t got the time 🙂
Har du sagt ”Jag älskar dig” till någon 2014? – ja detta var det året jag lärde mig att säga de till mina vänner för första gången, (ganska stolt över mig själv HAHA) fast de var på sms men de gälls!
Är du kär nu? – nej
Gillar du att mysa? – alltså nej egentligen inte ?  känner mig typ kvävd men gillar jag någon EXTREMT mycket vilket inte är ofta så kan jag ibland känna att jag bara vill squeeza den personen haha! (en kille då ofc)
Vad har du för ögonfärg? – blå blå himmel blå..
Gillar du någon just nu? – nej 
Röker du? – nej har faktiskt slutat, tar bara någon enstaka cigg när jag festar(inte ofta de så tummen upp)
Snusar du? – ue nej.
Knarkar du? – so trashy, nej de gör jag inte.
Är du kräsen? – ja men jag önska att jag inte var det då det endast är något dåligt med det.
Blond / Brunett? – jag är brunett, men gillar nog blond hår mer.
Stjärntecken? – tvilling
Husdjur? –  nej men förhoppningsvis om ett år 
Vad älskar du mest? – utan tvekan min pappa.
Beskriv ditt hår? – det är kort till axlarna med deep dye i turkos hårfärg, AWESOME AS F*CK if u ask me.
Vad har du på dig just nu? –  linne & string
Har du något i håret just nu? – ja typ en bandana som håller bak mitt hår
Öl eller cider?- cider
Saknar du någon just nu? – ja min syster
Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? – så skum fråga haha, persienner & gardiner.
Vad är klockan just nu? – 01.10 & u should go to sleep.
Vad har du ätit idag? – smoothie & tacos endast.
Lyssnar du på webradio? – nej
Vad stör du dig på? – att det inte finns några utbildningar i landskrona.
Har du fräknar? – inte på vintern men på sommaren yes.
Cola eller Cola Light? – cola light
Vilka affärer handlar du oftast i? – nätshoppar för det mesta, sheinside, zara & nelly är de tre favoriterna.
Favorit tv-serie? – VÄNNER utan tvekan!! har kollat om alla säsonger tre fyra gånger minst.
Favoritmeny på donken? – mcfeast (om jag är riktigt hungirg) annars lilla menyn med extra cheese.
Gillar du anonyma bevakare? – gillar & gillar, lägger väl inte märke till dom om de är anonyma.
Vilken är din favoritglass? – är inte så glad för glass men om jag måste välja så twister eller calippo.
Hemmakväll eller fest? – för tillfället hemmakväll, ingen aning om vad som hänt med mig ? haha
Har du gråtit efter att du varit hos frisören? – oh jisses yes i have so many times!! hahaha..
Behöver du mer kärlek? – aså nej, jag klarar mig fint utan de så det är inget jag tänker på.
Blir du full varje helg? – no to the no no.
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? – jag har faktiskt funderat på näsan & rumpan, men jag hade nog aldrig vågat ta itu med det.
Vem är du mest lik i High School Musical filmerna? –  har nog aldrig sett dom filmerna.
Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? – nej absolut inte.
Tror du på ett liv efter döden? – både ja och nej
Har du någon gång önskat att du var någon annan? – aså nej aldrig riktigt suttit och önskat men drömt mig bort om att vara en kändis, men det tror jag nog dom flesta har gjort.
Hur många bevakare har du på din blogg ? – om dagen har jag runt 70-80 om det är en dålig dag så runt 40.
Vänster eller högerhänt? – höger

TIO FRÅGOR OM KÄRLEK :
1. Har du nånsin varit kär? – ja jag tror det, jag har blivit osäker på om jag verkligen var kär men jag hoppas att de va det jag var haha helt förvirrad.
2. Tror du på kärlek? – vet faktiskt inte, lite väl men tror mest på inbillning.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? ja lämnat personer som inte var värda att lämna.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – hjärtat krossat är väl att ta i men blivit sviken ja verkligen.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? ja och det är jag inte stolt över. karma hit me i guess.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – nej bros stays bros haha!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för han/hon? nej gud vad jobbigt haha.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? –  nej 🙂
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? de vet jag faktiskt inte.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? innan gjorde jag aldrig de men efter turkiet har jag blivit lite sådär osäker haha, men nej aså jag håller nog fast vid ett nej men jag tror på åtrå vid första ögonkastet dock 😉

TIO ANTINGEN ELLER :
1. Kärlek eller pengar? pengar, money can buy you ANYTHING.
2. Cider eller öl? – cider
3. Dag eller natt?  på sommaren – dag. på vinter – natt.
4. One night stand eller förhållande? – förhållande
5. Tv eller internet? – internet.
6. Pepsi eller cola? – cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? – beror egentligen på humöret, men jag gillar inte romantik så de får bli en vild fest haha!
9. Telefonkontakt eller face to face? – face 2 face
10. Instagram eller Facebook? – instagram

TIO HAR DU NÅGONSIN :
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? – har aldrig försökt smita ut.
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? – nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? –  ja fast regrets are stupid så det är inget jag tänker på.
4. Har du nånsin hoppat bungy jump? – nej men de finns på min ” to do list”
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – nej inte vad jag kan komma på haha..
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – fy nej gillar inte tårta.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – ja faktiskt, men inte längre.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – haha nej..
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – nej
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – nej inte världen i sig.

TIO KÄNSLOR :
1. Saknar du någon just nu?  ja
2. Är du glad? – ja
3. Är du fundersam? – inte just nu
4. Är du uttråkad? – yes
5. Är du tysk? – haha nej
7. Är du italienare? – nej
8. Är du fransk? – nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – nej de har dom aldrig varit iheller 🙂
10. Gillar du någon just nu? – no i don’t
11. Brukar du sola solarium? – nej 🙂

NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR :
1. Har du häst? – nej men jag har alltid velat ha en som skulle hetat black beauty haha..
2. Har du katt? – nej
3. Har du hund? – nej
4. Gillar du ormar? – gillar o gillar, jag ogillar inte dom.
5. Gillar du spindlar? – oh fy fan nej.
6. Röker du? – nej
7. Snusar du? – nej
8. Har du testat droger? ja
9. Max eller McDonalds? mc
10. Finaste killnamnen? – adrian & jasmin
11. Fulaste killnamnen? – typ bertil HAHA. finns mycket mer!

EN TILL ..
Vad tycker du om kärlek? – tycker inte så mycket om det, jag är inget ”fan” av kärlek om man säger så.
När kramade du någon sist? idag natli 
Saknar du någon speciell person? – fått denna frågan tre gånger nu…..
Har du svårt för att bli kär? – ja men jag vill inte ha svårt för de! i wanna be a sucker for loveeee haha.
Är du singel? – yes she is.
När fick du senast en komplimang? – idag faktiskt.

HAR DU NÅGONSIN :
Varit medvetslös? – ja de kan man väl säga haha.. första fyllan
Hånglat med fler än 50 pers? – nej tror knappast jag är uppe i 20 ens :S
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? –  nej
Gjort något riktigt dumt? – har jag förmodligen gjort
Gjort något du verkligen ångrar? – inte som jag ångrar så extremt kaos mycket nej.
Varit nykter på nyårsafton? – ja
Åkt ambulans? – ja
Gjort nåt olagligt? – ja imma bad ass hahaha.
Blivit polisanmäld? – ja ett antal gånger..
Slagit ner någon? – ja
Skämts över dina föräldrar? – ja
Skämts över dig själv?- nej ALDRIG 🙂
Sagt jag älskar dig och menat det? ja varje gång till pappa ❤
Dricker du? ja men väldigt sällan
Vilka kläder sover du i? – linne o boxer
Varit kär? – ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? –  nej
Är du ensam nu? – ja annrs hade jag inte tagit min tid på att göra detta.
Vill du gifta dig? – ja gud ja!!
Vill du ha barn? – ja & jag ska ha tre st 🙂

SENASTE PERSONEN SOM :
Sov i din säng? – måste varit linda ? 
Såg dig gråta? – iz & omi
Fick dig att gråta? – he did.
Du delade en cigg med? – omi tror jag ?
Du gick på bio med? – josef
Skällde på dig? – förmodligen pappa .. haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU :
Gråtit? – nej
Kramat någon? – ja
Pussat någon? – nej
Köpt någonting? – ja present till pappa 
Sjungit? – ja
Saknat någon? – amen gud NEJ.

DIG ;

Hur gammal är du?; 22
Lång eller kort? lagom, men lång väl
Brunett eller blondin?  brunett
Är du singel? nej jag blev i förhållande för fem min sen sist jag fick frågan, JA jag är singel.
Gillar du någon? oh herregud 
JA/NEJ

Kär : fuck kärlek nu när denna frågan kommit så otroligt många ggr haha.
Ful : nej
hungrig ; nej
har druckit något på den sista timme ; nej blev törstig av detta.
smsat så du har fått ont i tummarna ; nej
Ringt någon och sagt att du har känslor för han/hon ; nej
kan annat språk än svenska ; ja
Har sagt till någon som du inte känner att han/hon är ful ; ja
Pratat med en på din fb som är snygg: nej så jävla sorligt, kan någon snygging skriva ? 
Kan du hans/hons namn? ..

Lämna en kommentar